IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | film.ai

«Severance» сериалындағы құпиясы көп Lumon корпорациясының стилі туралы спойлерсіз мақаламызды оқи отырыңыз.

«Біздің жұмысымыз маңызды әрі құпия», – дейді бас кейіпкер С. Марк «Severance» сериалының алғашқы бөлімінде жаңадан келген қызметкер Р. Хэллиге. Олар – Lumon атты жұмбақ корпорациядағы макродеректерді өңдеу бөлімінің «бөлінген» қызметкерлері. «Бөлінген» дегеніміз – қызметкердің жұмысқа қатысты естеліктерін сыртқы өмірінен медициналық процедура арқылы ажыратып, бөліп тастайтын бағдарламаның жұмысы. Осылайша, қызметкерлердің жеке тұлғасы екіге ажырайды: the innies («ішкілер» – кеңсе ішінде ғана өмір сүретіндер) және the outies («сыртқылар» – жұмыстан тыс өмір сүретіндер). Бөлімде Ирвинг Б. мен Дилан Д. да жұмыс істейді, ал олардың үстінен қатаң басшы Хармони Кобелл мен оның орынбасары мистер Милчик қадағалайды.

«Severance» – психологиялық триллер, және ондағы көптеген элементтер, соның ішінде декорациялар, көрерменнің көкейінде мазасыздық сезімін тудырады. Оқиға сыртқы әлемнен оқшауланған «бөлінген қабатта» өрбиді. Lumon ғимаратына кірген сәттен бастап, ондағы үздіксіз бақылау мен корпоративтік қысымның суық лебі бірден сезіледі. Нақты өмірде бұл – Нью-Джерси штаты, Холмдел қаласындағы Bell Works кешені. Ғимаратты ХХ ғасырдың ортасында атақты сәулетші Ээро Сааринен жобалаған. Оның алып айнадай жылтыр шыны қабырғалары мен қатаң симметриясы адамға үрей ұялатып, өзін «Үлкен ағаның» қадағалауында жүргендей сезіндіреді.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb
Tatler Asia
IMAGE Bell Works ғимараты

Дизайнер Джереми Хиндл осы атмосфераны «бөлінген» қабаттың арнайы декорацияларында айнытпай жеткізген. Интерьер ХХ ғасыр ортасындағы модернизм стилінде жасалып, жасыл, көк және ақ түстердің суық гаммасында безендірілген. Төбесі төмендеу, шексіз бұралаң дәліздер қызметкерлердің бағыт-бағдарын жоғалтуына және өзіндік ерекшелігінен айырылуына ықпал етеді. Мұнда күнтізбелер, интернет, тіпті сыртта ауа райы қандай екенін көрсетуге мүмкіндік беретін терезелер де жоқ. Жеке заттарды әкелуге тыйым салынған, бұл қызметкерлердің компанияға толықтай тәуелді екенін көрсетеді. «Ішкілерге» тек әріптестерінің суреті қойылған рамка ұстауға рұқсат, алайда біреу жұмыстан шығарылғанда, рамка үн-түнсіз алмастырылады.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb
Tatler Asia
Tatler Asia

Жұмыс үстелдері кең әрі бос кеңістікте біріктіріліп орналасқан, оларды тек шағын қалқалар бөліп тұрады. Бұл қызметкерлер арасында құпияның болмауын қамтамасыз етеді. «Ішкілер» санаулы жылдар ғана өмір сүретіндіктен, олар шын мәнінде балалар секілді. Сондықтан олардың компьютерлерінің дизайны ойыншыққа көбірек ұқсайды, ал жұмыстары «Тетрис» сияқты бейнеойынға жақын. Бұл ойында белгілі бір көрсеткішке жеткенде, қызметкерлерге Lumon компаниясының құпия негізін қалаушысы Кир Иган қатысатын бейнеролик көрсетіледі.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb

Кир Иган образы Lumon корпоративтік мәдениетінің негізін қалаушы ғана емес, өзіндік пайғамбары іспеттес тұлға ретінде бейнеленген. Оның идеялары бірнеше буын бойы компанияны басқарып келеді. Қызметкерлер арасында оған деген құрмет пен бағыныштылық сезімі діни культке ұқсас. Бұл кеңсе дәліздеріндегі классикалық картиналар арқылы да көрініс табады. Олардың түстер палитрасы сұрғылт, күңгірт сары, тат басқан қызыл реңктерден тұрады және «ішкілер» өмір сүретін әлемнен мүлде бөлек. Бір картинада Кир Иган Каспар Давид Фридрихтің «Тұманды теңіз үстіндегі жолаушы» атты картинасының романтикалық кейіпкерін еске түсіретін қалыпта бейнеленген. Басқасында ол Иса пайғамбар кейпінде тұр. Үшіншісі Франсиско Гойяның қараңғы әрі үрейлі стилінде салынған. Екінші маусымда Дэнни Авилес салған жаңа картина социалистік реализм стиліндегі пропагандалық өнерден шабыт алған.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb

Алайда интерьердің суық әрі стандартталған атмосферасына қарамастан, дизайнерлік жиһаздар ерекше әсер береді. Олардың қатарында Рикардо Фасанелло жасаған Fardos Chair, Марк Ньюсонның Nimod Chair, Дитер Рамстың 620 Chair және Custom Sofa, сондай-ақ Джо Коломбоның Universale Chair атты туындылары бар. Хиндлдің айтуынша, бұл элементтер көрерменді оқиғаның нақты қай жылдары болып жатқанын таба алмауы үшін қосылған.

Tatler Asia
IMAGE Fardos Chair, «Severance» сериалынан алынған кадр
Tatler Asia
IMAGE Nimod Chair, «Severance» сериалынан алынған кадр
Tatler Asia
IMAGE 620 Chair, «Severance» сериалынан алынған кадр
Tatler Asia
IMAGE Custom Sofa, «Severance» сериалынан алынған кадр
Tatler Asia
IMAGE Universale Chair, «Severance» сериалынан алынған кадр

«Ішкілердің» киімі Lumon-ның стерильді корпоративтік мәдениетіне толықтай сай келеді. Олардың жансыз жұмыс костюмдері «ішкілердің» қарапайым адамдар емес екенін және олардың жалғыз мақсаты Кир Иганның атымен атқарылатын маңызды әрі құпия жұмысты орындау екенін білдіреді. Киім дизайнері Сара Эдвардс жасаған мудбордта 1960-шы жылдардағы IBM қызметкерлерінің дресс-коды, сондай-ақ культтер мен радикалды діни топтардың униформасы бейнеленген. Эдвардс әзірлеген Lumon анықтамалығына сәйкес, ер адамдар ақ немесе ашық көк жейде мен күңгірт реңктегі костюм киеді. Әйелдер тізеден аспайтын түзу силуэтті көйлектер немесе қарындаш-белдемшелер және жайлы биік өкшелі аяқ киім киюге міндетті. Жалғыз ерекшеленетін адам – ​​мистер Милчик. Ол дәстүрлі жейделердің орнына қысқа жеңді жейделер мен водолазкаларды таңдайды.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb
Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb

Жарқын түстер киімге тек бір рет музыкалық-би қойылымы сахнасында ғана енді. Бұл эпизодта Хэлли Р. ашық сары көйлек киді, ал сахна түрлі-түсті стробоскоп сәулелерімен жарықтандырылды. Бұл – «ішкілердің» адамдық сезімін толыққанды сезініп, эмоциясын білдіре алған жалғыз сәті болса керек.

Tatler Asia
IMAGE «Severance» сериалынан алынған кадр | imdb

Режиссер Бен Стиллер «Severance» әлемін уақыт пен кеңістіктен тыс орын деп суреттеген. «Ішкілер» қазір қай жыл және қай жерде жүргенінен бейхабар. Демек, бұл жерде сән ұғымы да жоқ. Тіпті «сыртқылардың» киімі сериалдың қандай дәуірде өтетінін анықтауға мүмкіндік бермейді. Олардың гардеробы кеңседегі «ішкілердің» киімінен де бірбеткей: ешқандай логотип, жазу не өрнек жоқ. Сара Эдвардс жасаған костюмдер кейіпкерлердің жеке тұлғасы туралы ештеңе ашпайды, өйткені Lumon корпорациясы индивидуализмді толықтай жоққа шығарады.

Темы