Қылқалам ұшындағы құдіретінен туған Калифорния пейзаждарындай етіп галстукты үйлестіріп таққан Дэвид Хокни, әйелдер көйлегін киген Марсель Душан — суретшілердің жеке стиліне шолу
Өнер әлемінде суретшінің образы әдетте оның үні, көркемөнерінің жалғасы саналады. Олардың киімін қылқалам мен кенептен еш кем емес шығармашылық құралы деуге болады. Мысалы, Фрида Калоның туындылары мен образынан оның саяси көзқарасы, жаны неден күйзелетіні туралы білуге болады. Дадаистер перформанстарын, поэзиясын, оғаш костюмдерін, яғни қол ұшы тиген нәрсенің бәрін абсурдқа айналдыратын. Ал Марсель Дюшан парик тағып, әйелдердің көйлегін киіп, Роз Селяви атты альтер-эгосының рөлін сомдай отырып, өз сәйкестігіне зерттеу жасайтын.
Олардың киімдері заман талабын, сол кездегі наразылықты, мәдениетті, болашаққа деген көзқарасты айшықтады. Осылайша киім суретшілердің өнерін жалғастырып, олардың болмысын ашып көрсету құралына айналды.
Қоғамдық талғамды шапалақпен тартып жібергендер: авангард пен оның радикалдары
Соңғы Met Gala-да жалаңаш тәніне ақжайма іле салған Doja Cat елді бір таңқалдырды. Бұдан жүз жыл бұрын бірқилы суретші әрі әуесқой боксшы Артюр Краван да солай киініп, жұртшылықты бір шошытқан еді. «Аренсбергтердің балға дейінгі кешіне Краван үстіне бір қабат ақжайма жамылып, басына тюрбан тәріздес қылып орамал байлап келді» — Амелия Джонс, «Иррационалды модернизм. Нью-Йорк дадасының неврастениялық тарихы». Алайда Doja Cat үшін бұл қылық әбден ойластырылған пиар шарасы болса, Краван мұны өзінің өнерге және өмірге деген радикалды көзқарасының ажырамас бөлшегі деп білді.