Жаһандану мен жаңа трендтер субмәдениет, көше сәні және люкс әлеміндегі шекараларды бұзып келеді
Қазіргі таңда адамның киіміне қарап оның қандай да бір субмәдениетке не мамандыққа қатысын аңғару қиын. Адамдар ұнаған киімдерін киіп, ережелерді мүлде сақтамайтын болды. Сондықтан киім брендтері де креативтілік танытып, жаңа заман талабына бейімделуге мәжбүр. Жұмыс киімі жоғары сән санатына еніп, көше стилінің айрықша элементтері күнделікті әрі қарапайым образдардың ажырамас бөлігіне айналғанын да байқауға болады. Брендтердің позицияларын өзгертіп, маркетинг пен дизайнға жаңа көзқараспен қарап, жаңа шынайылыққа қалай бейімделіп жатқаны туралы әңгімелейміз.
Жайлылық пен сенімділікке деген сұраныс
Business of Fashion мен McKinsey-дің жыл сайын жүргізетін зерттеуінің мәліметінше, қоғам қазір киімнің қолайлылығы мен жайлылығына көбірек назар аударады. Бұл үрдістің негізгі қозғаушы күштері — белгісіздік пен пандемия.
Материалдарының төзімділігі, жайлылығы және ерекше дизайнының арқасында outdoor киімдері заманауи қажеттіліктерді қанағаттандыратын, таптырмас гардероб элементіне айналды. Өзектілігін сатылымдарының пандемия басталғаннан бері 24%-ға өсуіне қарап білуге. Атауы Normcore (күнделікті киім) және g.o.r.p (good ol' raisin peanuts – табиғатқа шығуға арналған тағам) ұғымдарының бірігуінен шыққан gorpcore стилі осылайша пайда болды. Бұл стильге сәйкес, outdoor киімін табиғатқа шыққанда да, күнделікті өмірде де кие беруге болады. Су өткізбейтін Arc'Еeryx, The North Face күрткелері, сондай-ақ хайкингке арналған Salomon аяқ киімдері арнайы киім болуды қойып, қалалық сәнқойлардың «хайпқа толы» гардероб элементтеріне айналды.