Armani костюмі мен әскери дүкеннен шыққан күртке: костюм шеберлері Курт пен Барт визуалды контраст жасап, кейіпкерлердің қарым-қатынасын қалай көрсетті?
Режиссер Халина Рейн түсірген Tech-CEO Роми Матис (Николь Кидман) пен жас тағылымгер Сэмюэль (Харрис Дикинсон) арасындағы құмарлықты бейнелейтін, сексуалды энергияға толы психотриллер – Babygirl фильмі жақында жарық көрді. Картинада билік, ынта, өзін-өзі тану және сексуалдық сияқты тақырыптар қамтылған. Рейн заманауи адамдар арасындағы қарым-қатынасты мейлінше аршып, көрерменді бір жағынан еліртсе, енді бір жағынан ыңғайсыздандырады.
Фильмнің бас кейіпкері Роми – талғампаз әрі сәнді жан, ал Сэмюэль дөрекілігімен ерекшеленеді. Ромидің стилі – Armani костюмдері мен жібек жейделерден құрылған кеңселік салтанаттылық. Сэмюэль Ромидің ірі фирмасына сай келмейтін, қонымсыз костюм киеді. Алайда бұл визуалды дихотомия – фильм бейнелейтін билік үшін тартыстың басы ғана. Индустрияда Курт пен Барт ретінде танымал костюм жөніндегі шеберлер Курт Свонсон мен Барт Мюллер образдар арасындағы дәл осы контрасты дұрыс бейнелей алды.
Фетиштік деуге келетін киім киген, өктемшіл Роми қатал болып көрінгенімен, Сэмюэль оның әлсіз тұсын оп-оңай таба қояды. Роми арзан костюм киген жас баланың арбауына түсіп қалады. «Костюм жағын алғанда, Никольге ашық түсті Armani костюмін кигізген қызық болып көрінді. Ол бөлмеге баса көктеп кіруі керек еді. Алайда ескі, жарасымсыз костюм мен көк жейде киген Сэмюэль динамиканы толық өзгертіп, доминанттың рөлін сомдай бастайды», – дейді Барт.

