Қазіргі таңда сұлулық өндірісі де кез келген өзге креатив сала сынды ЖИ-ді қарқынды тұтынуға әбден бет бұрды
Жасанды интеллекттің тұтас адамзат өмірсалтын өзгертуші құдіреті бар заманауи күш ретінде ықпал етпеген аумағы қалмады.
Қазіргі таңда сұлулық өндірісі де кез келген өзге креатив сала сынды ЖИ-ді қарқынды тұтынуға әбден бет бұрды. Ол күнделікті тұрмысқа толық дендегелі тұтынушылар тері күтіміне арналған шешімдерден бастап виртуал макияж үлгісін байқап көру сынды үдерістің бәрін аталған технологиялық құралға сеніп тапсырып отыр. Айтарлықтай ауқымды ақпарды өңдей алатын қасиетінің арқасында ЖИ beauty трендтерді анықтауға, өнім жасауға қолданылатын формулаларды оңтайландыруға және тіпті тұтынушының жеке қажеттіліктеріне икемделген әлдеқайда пайдалы өнім жасауға қабілетті.
Өзіңіз куә боп жүргендей сұлулық өнімінің пайда болуының алғашқы қадамынан бастап, цифрлық маркетинг стратегияларына дейінгі этаптың бәрі осы ЖИ қолында екеніне еш күмән қалмады. Осы орайда аталған құралдың сұлулық өндірісіне әкелген бірнеше маңызды өзгерістеріне тоқтала өтейік.
Виртуал try-on қосымшалар
2015 жылы косметика алыбы L'Oreal Paris өзінің алғашқы Makeup Genius аталатын виртуал try-on қолданбасын іске қосқанда, бұл сән әлемі үшін зымыран ұшырғанмен тең оқиға болды. Ал қазір мұндай құралдар қаулап кетті.
ЖИ қасиетіне ие виртуал try-on құралдар тұтынушы өнімді физикалық тұрғыда пайдаланбай-ақ оған қаншалық жарасатынын анықтауға көмектеседі. Мысалы, белгілі далап түсінің бет-әлпетіңізге әдемі жарасатынын анықтау үшін енді оны жағып көрудің қажеті жоқ. Сіз жай ғана виртуал try-on қосымшаға жүзіңізді сканерлетіп, далап түсінің ажарыңызды аша түсетінін үйде отырып онлайн көре аласыз. Сол секілді тоналды кремдердің реңін де дәл осы әдіске жүгініп оп-оңай таңдай саласыз. Жоғарыда атап өткен өндіріс айналымының үлкен мөлшердегі қаржыға арта түсуіне бұл заманауи шешімнің әсері тіптен зор. Ол сатып алған өнімді жараспай қалған себепті қайтаратындар санын едәуір азайтады.
Күтімнің ЖИ-ге негізделген гаджеттері
Жалпы ЖИ-ге негізделген түрлі күтім гаджеттерінің тұрақты орнауына әдеттегідей әлеуметтік желілер мен инфлюенсерлер ықпалы зор болды. Мысалы, қазір Met Gala, Канн кинофестивалі сынды өзге де маңызды шараларға дайындық процессі де, қызыл кілем сыртындағы қарбалас, жұлдыздардың құпия гаджеттері – бәрі жарияланатын болды.
