Аты аңызға айналған музыкант Рюити Сакамотоның ұлы өзінің жаңа фильмі арқылы дара жолын қалыптастырып жүр. Нео Сора әкесінің көлеңкесінен шығып, Голливудтағы алуан түрліліктің «үстіртін» екенін түсіндіреді
Атақты ата-ананың көлеңкесінде өмір сүретін балалар кейде үлкен қысымға тап болады. Нео Сораның әкесі – Азия музыкасының дамуына зор ықпал еткен Жапонияның ұлы музыканты Рюити Сакамото.
Дегенмен режиссер әрі сценарист ретінде Сора өзінің дара жолын қалыптастыруға бекінген. Ол бұл бағытта айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізіп үлгерді: оның дебюттік Happyend (2024) фильмі «Азия киносының үздік жаңа режиссері» номинациясына ұсынылған. Бұл фильм Golden Horse фестивалінде «Азия киносы шолушысының арнайы жүлдесін» жеңіп алып, Венеция кинофестивалінде көрсетілді.
Happyend – болашақ Токиодағы музыкаға құмар жасөспірімдер туралы хикая. Еркін әрі үмітке толы күндерді бастан кешіп жүрген кейіпкерлер мектептегі авторитаризм мен зілзаладан кейінгі ауыртпалықтарға тап болады.
23 қаңтарда Гонконгта көрсетілетін фильмінің алдында Нео Сора Tatler журналына сұхбат берді.
Happyend фильміне не шабыттандырды?
Фильмге үш жер сілкінісі шабыт берді. Біріншісі – 2011 жылдың 11 наурызында болған Фукусимадағы зілзала. Сол кезде мен АҚШ-та университетте оқып жүр едім. Бұл оқиға қоғамдағы саяси құрылымдар туралы, яғни капитализм мен үкіметтің өзара әрекеті, демократияның шынайы еместігі жайлы ойларды қалыптастырды. Сол кезден бастап антиядролық қозғалыстарға қатыса бастадым.
Маған әсер еткен екінші жер сілкінісі – 1923 жылғы Канто аймағында болған аса ірі зілзала. Бұл апатқа өрттер негізгі себеп болды, бірақ нәубет кезінде кәрістердің жаппай қырылғанын көп адам білмейді. БАҚ, полиция және үкімет кәрістер құдықтарды улап, үйлерді өртеді деген қауесет таратты. Өздерін қорғау үшін жапондар өзара топтасып, кәрістерді өлтіре бастады. Бұл оқиғада 6000-нан астам кәріс, сондай-ақ қытайлар мен жапон диалектінде сөйлей алмаған кейбір жапондар қаза тапты.
Үшінші жер сілкінісі – метафоралық. Жылда бізге Токиода тағы бір үлкен жер сілкінісі болатыны жайлы айтылады. Бірақ ол нәубет әзірге келе қойған жоқ. Егер біз Жапониядағы отарлық зомбылық түрінде көрінетін нәсілшілдік пен ксенофобияның түп-тамырын қайта қарастырмасақ, келесі жер сілкінісі болғанда не болмақ?
Мен осы ойларды және өзімнің орта мектеп пен университеттегі саяси белсенді шақтарымдағы естеліктерді бір арнаға тоғыстырдым. Сол кездегі достарыммен арамыздағы қақтығыстар мен алшақтықтар түсіну мен қабылдау және оларды өткеру өте қиын болды. Сол сезімдерді фильм арқылы жеткізгім келді.
