IMAGE DIOR SPA Eastern & Oriental Express OFFICIAL | Фото: dior.com

Біз сізге үлкен қонақүйлер әлемінде әсерлердің жаңа тарихы қалай жазылатынын айтып береміз

Он жыл бұрын әрбір зәулім қонақ үй өз қонақтарын өз үйіндегідей сезінуге тырысты. Бұл тәсіл қонақтарды баурап алғаны сонша, олар ондаған жылдар бойы бір жерге берілген. Сәулетшілер мен дизайнерлерден «менің үйімді сүйікті The Ritz-Carlton және Four Seasons - заманауи сияқты ет» рухында сұраныстар түсе бастады.

«Мен қонақүй форматындағы үй мансапшылар мен бакалаврларға, жеке заттары жоқ және онда әрең тұратын адамдарға арналған нұсқа екенін түсіндіруге тырыстым. Ал сізде отбасы, үш бала бар - неліктен сізге жасанды интеллект үшін пәтерді жобалау керек? Сіз бала туып, күнделікті тірлікпен айналысатын, балаларыңызбен төсекте пицца жейтін тірі адамдарсыз. Сіз төбелесіп, жыныстық қатынасқа түсесіз. Бұл жансыз интерьерлерде кітап оқудың өзі қиын», - дейді интерьер дизайнері досым клиенттерінің өтініштері туралы.

Үй қонақ үй емес, қонақ үй үй емес. «Мен қонақүйді шындықтан қашуға болатын орын ретінде түсіндіремін. Жер бетіндегі жұмақ, онда өмір барынша жеңілдетілген,» - дейді француз дизайнері Франсуа Шампсор. Бүгінгі таңда бес жұлдызды қонақ үйлер USP-ті өзгертті және өз көзқарастарын мүлдем басқаша құруда: қонақ мұнда өзін үйде сезінбеуі керек. Қонақ үй - бұл қонақ жаңа, теңдесі жоқ тәжірибелер мен эмоцияларды, оның әдеттегі өмір салтынан тыс ерекше әсерлерді алатын орын.

Tatler Asia
IMAGE Bvlgari Resort Ranfushi | Фото: bulgarihotels.com

Қонақ үйлер өз бетінше әсерлердің жаңа тарихын жазады, бірақ көбінесе олар пікірлес «мекемелерді» тартады, мысалы, сән. Сән индустриясы үшін саяхат жаңа қозғаушы күш болып табылады. Мұның бәрі кішкентайдан басталды - элиталық жағажайларда брендтік шезлонкалар мен қолшатырлардан. Алғашқылардың бірі Dolce & Gabbana болды - бренд жыл сайын жазда Сент-Тропеде, Каприде немесе Сицилиядағы Four Seasons қонақүйінде өзінің жеке Сицилия коммунасын, Casa Amor салады. Dolce & Gabbana бар талғампаз жағажайлар Slim Aarons-тың ең жақсы кадрларын еске түсіреді. «Бай, артықшылықты ақ әлем. Қарап тұрудың өзі ұят,» - дейді қоғам ханымның 23 жастағы қызы көздерін нəзік айналдырып, күрсініп.

Tatler Asia
IMAGE Cala Di Volpe Porto Cervo қонақ үйі
Tatler Asia
IMAGE Портофино Ле Карилон

23 жастағы салқын балалар үшін «анасы мен әкесінің сүйікті брендтерінің» (Dolce & Gabbana, Dior, Loro Piana) жарқын жағажайлары олардың жан дүниесінде қорқыныш тудырмайды. Тағы бір нәрсе - жағажай клубы, мейрамханасы және Сент-Тропедегі қалқымалы бутигі бар сүйікті Жакем. Бұл сүйкімді француз ақшаны емес, эмоцияларды, әсерлерді, күннің батуы мен шығуын сақтау керек деп үйретеді. Егер сіз бірдеңені ұмытып қалсаңыз, TikTok арнасы сізге міндетті түрде еске салады.

Үлкен қонақүйлермен альянс кезінде сән брендтері киім мен аксессуарларды өндіруші ғана емес. Бұл ешқашан таза түрде сән емес, өмір салты. Бренд жасайтын барлық нәрсе - жағажайға қолшатырлар қою немесе адамға және оның үй жануарына киім жасау – бренд жеткізетін өмір салтына шақыру, өзіңізді, құндылықтарыңыз бен нұсқауларыңызды жаңа жолмен және жолмен көрсетуге шақыру. Сөмкелерге қарағанда өмір салтын пайдалану оңайырақ. Бүгін – жиһаз бен кілем, ертең – парфюмерия. Олсен апалы-сіңлілерінің «The Row» фильмінде майлы парфюмерия шығаруы да американдық богемиялық кештің өміріне шақыру және одан да үлкен ену болып табылады. Олар мұнайды тарихи сүйетін жаңа ақсүйектер болуды армандайды. Бұл парфюмерия туралы емес, бұл өмір салты мен жеке эксклюзивтілігі туралы.

Өткен жазда Антибтегі Hotel du Cap-Eden-Roc жас және сәнді Sporty & Rich брендімен ынтымақтастықты шығарды. Ол найзағай жылдамдығымен сатылды. Осы жылы Hotel du Cap-Eden-Roc-тың ағасы, Париждегі Le Bristol қонақ үйі «спорттық және байлармен» тандемге кірді. Веб-сайттағы шектеулі топтама бірден сатылып кетті. Уақыты болмағандар үшін Ле Бристольге келіңіз. Өмір салты брендінің танымалдылығына байланысты сіз Le Bristol-ға ғашық болып, оны күнделікті өміріңізде ешқашан қалдырмау мүмкіндігіңіз бар.

Тек Le Bristol ғана емес, өзінің жеке киім топтамасымен мақтана алады. Ritz-Carlton киім брендімен Late Checkout, ал Ritz Grand Hotel американдық Frame брендімен жақсы ынтымақтастық жасады.

Рас, талғампаз саяхатшыны жергілікті тауармен таң қалдыру қиын. Қақпақтар мен капюшондарға қызығушылық танытпайтындар үшін «әсерлердің шеберлері» дизайнерлік нөмірлерді ұсынады. Өткен жылы Лондонның ең көне қонақ үйі Brown's сэр Пол Смитпен ынтымақтастығын мақтан тұтты. Дизайнерге оны өз қалауынша безендіру үшін люкс берілді. Ішінде Пол Смиттің дизайн нысандары: ашық жолақты жастықтар, оның DePadova дивандары мен үстелдері, Махарам төсек жапқыштары мен кілемшелері. Кітаптар, өнер және эксцентрлік нысандар жинағы - Пол Смит әлеміне ену үшін қажет нәрсенің бәрі және жаңа өмір сүру мүмкіндігі.

Tatler Asia
IMAGE The Ritz-Carlton & Late Checkout | Instagram: @ritzcarlton
Tatler Asia
IMAGE Le Bristol Paris x Спорт және бай

Бірінші дәрежелі брендтер - сән және зергерлік бұйымдар – әдетте өз атына қонақүйлер ашады. Ашуға дайындалып жатқан Armani, Versace, Karl Lagerfeld, Fendi, Bulgari, Louis Vuitton, LVMH бір-екі жыл бұрын Парижде ашқан Cheval Blancты еске алсақ та жеткілікті. Тіпті Кристиан Лубутиннің Португалияда жеке қонақ үйі бар. Оның Vermelho тыныш және қысылмайтын Мелидес қаласында орналасқан. Қонақ үйде 13 бөлме, шағын мейрамхана, бассейн және бақша бар. Екі бірдей бөлме жоқ, бірақ оларды қызыл бөлшектер біріктіреді.

 

Tatler Asia
IMAGE Португалиядағы Кристиан Лубутиннің Vermelho бутиктік қонақ үйі | Фото: Амброиз Тезенас
Tatler Asia

Үлкен қонақүйлерде масштабтаушылар жалықуы мүмкін. Ірі қонақ үй иелері оларға әлі көзқарас таба қойған жоқ, бірақ бұл уақыт талабы. Ата-аналары демалыс үшін қонақүйді мұқият таңдап жатқанда, олар тамаққа қарап, саяхаттарында қызықты мейрамханаларды іздейді. Масштабтаушылар үшін тағам жаңа күй белгісі болып табылады және киімнен кем емес маңызды.

Темы