Тері табақтар, геометриялық костюмдер және ойыншық декор. Аты аңызға айналған кештердің атмосферасын жаңғырту турасында.

Tatler журналының редакциясы үшін костюм кешін өткізуге арнайы себептің қажеті жоқ. Жаңа жылға бір айдан аз уақыт қалғанда тіпті достардың әдеттегі кездесуін де маскарадқа айналдыруға болады.

Трумэн Капотенің 1966 жылы Нью-Йорктегі Plaza қонақ үйінде өткен ақ-қара түсті балы талғампаздық символына айналған еді. Кеш қонақтары, оның ішінде танымал актёрлер, жазушылар және суретшілер ақ-қара түсті киім мен маска киіп келіп, сол заманның нәзіктігін айқындаған болатын. Ал біз сіздерге арнап одан да ерекше әрі батыл кештерге арналған идеяларды топтастырдық: баронесса Ротшильдтің сюрреалистік маскарадтарынан бастап, Bauhaus стиліндегі кештерді де қамтимыз. 

Кіл мықтының басын қосып, зәулім залдарға жан бітірген ең ерекше әрі батыл деген сауық кештерден шабыт алып, дәстүрлі басқосулардан әлдеқайда ерек мереке ұйымдастырамыз. 

Surrealist Ball

1972 жылдың желтоқсанында Ферьер қамалында өткен баронесса Мари-Элен де Ротшильдтің Сюрреалистер балы тарихтағы ең ерекше әрі батыл іс-шаралардың бірі болып есептеледі. Оғаш бейнелер, маскалар, символдар. Бұл кешке келген әрбір қонақ абсурд пен құпияға деген өзіндік көзқарасымен ерекшеленген еді. Аса қадірменді меймандардың бірі Сальвадор Дали костюмсіз келіп, сюрреализм дегеннің нағыз өзі екенін паш етті. Ал кешті ұйымдастырушы көзінен гауһартас тамшылаған бұғының образын сомдаса, Одри Хепбёрн ел алдына торға қамалған құс кейпінде шыққан екен. Сондай-ақ үстелдерге тері табақтар, ал қасық пен шанышқының орнына өлі балық қойылыпты. Нағыз сюр

arrow left arrow left
arrow right arrow right
Фото 1 из 5
Фото 2 из 5
Фото 3 из 5
Фото 4 из 5
Фото 5 из 5

Bauhaus кештері

Функционализмге жақын болсаңыз, Баухаус мектебінің кештерінен шабыт алатыныңыз сөзсіз. 1920 жылдары Оскар Шлеммер ұйымдастырған бұл кештер жай ғана ойын-сауық ордасы емес, нағыз шығармашылық эксперимент алаңы болған. Студенттер мен оқытушылар оларды көркем перформансқа айналдырып, шығармашылығы мен дизайнға деген махаббатын айқындайтын. Әсіресе есте қалғаны – 1929 жылғы кеш. Қонақтар жұқалтыр мен ас үй ыдыстарынан құрастырылған металл киім киіп келген. Сол себепті бұл басқосу «Металл кеші» деп аталып кетті. Достарыңыздың геометриялық костюм киіп алып, минималистік интерьерде билеп жүргенін елестетіп көріңізші. Мұндай Жаңа жыл кеші біразға дейін естен кетпесі анық!

arrow left arrow left
arrow right arrow right
Фото 1 из 5
Фото 2 из 5
Фото 3 из 5
Фото 4 из 5
Фото 5 из 5

Beaux Art балы

Сәулет өнері бюросында «корпоратив» өткізуді жоспарлап отырған болсаңыз, бізде және бір идея бар.

1931 жылы Beaux Art Сәулетшілер қоғамы ұйымдастырған Beaux Art балы таңғажайып костюмдердің арқасында тарихи оқиғаға айналды. "Fête Moderne, a Fantasie in Flame and Silver" («Заманауи мереке, жалын мен күміске оранған қиял») ұранымен дүркіреп өткен бұл кеш қонақтарды өткен күнге жалтақтамай, болашаққа бет бұруға шақырады. Өздері жобалаған ғимарат пішіндес костюмдерді киген 20 шақты сәулетші кештің ең басты ерекшелігіне айналған болатын. 

Tatler Asia

La 1002e Nuit

Сән, өнер және маркетинг салаларын біріктірген «Мың бір екі түн» кешін 1911 жылы Поль Пуаре ұйымдастырды. Шығыс стиліндегі кешке шақырылған 300 қонақ парсы стиліндегі костюмдерді киіп келуге міндеттелді. Дресс-кодты сақтамаған мейман не киімді ауыстыруға, не үйіне қайтуға мәжбүр болды. Сөйтіп, кеш қонақтары бір демде «парсы елшілері», «осман әтектері», «үнді баядералары» және «араб күңдері» болып шыға келді. Пуаренің жұбайы Дениз алтын торда қамаулы шығыс халықтарына тән нақсүйер әйелдің рөлін сомдаған қойылым кештің көркіне айналған. 

Осылайша, бұл ас та төк дастархан мен ерекше ойын-сауық кеші ғана емес, Rosine әтірі мен Пуаренің шығыс стиліндегі киім коллекциясын насихаттауды көздеген тамаша маркетингілік әдіс ретінде есте қалған іс-шара болды. Қысқасы, fashion маркетингі аясында иммерсивті тәжірибенің ықпалын айқындаған кеш болды. 

arrow left arrow left
arrow right arrow right
Фото 1 из 4
Фото 2 из 4
Фото 3 из 4
Фото 4 из 4

Les Noces

1923 жылы Сара мен Джеральд Мёрфи Игорь Стравинскийдің «Свадебка» балетінің премьерасына орай Париждегі баржада кеш ұйымдастырады. Іс-шара демалыс күні өткен. Демек, гүл сататын дүкендер жабық. Безендіруге арналған гүл аз. Осы ретте Сара еш саспастан, баржаны пүліштен жасалған жануар пішіндес ойыншықтармен, қуыршақтармен, тіпті ойыншық пойыздармен әрлейді. Пикассо да қалыс қалсын ба, автомобиль апатына ұқсас көріністі бейнелейтін перфомансты ел назарына ұсынады. Бұл кеште Париждегі ығай мен сығайлардың барлығы бас қосады. Олардың ішінде Ф. Скотт Фицджеральд, Коул Портер, Жан Кокто, Сергей Дягилев сияқты атағы жер жарған адамдар болады. Сауық-сайран таң атқанша жалғасады. Стравинский бұл басқосуға «ұлы кеш» деген ат қояды. 

Tatler Asia

Темы