Сән әлемінің басты мерекесі қалай эволюцияланғанын баяндаймыз
Әсемдікке, оны түсінуге құштарлық шексіз, ал өзін безендіру өнердің ең көне түрлерінің бірі. Сондықтан үздік әртістер өз жетістіктерін әлемге ұсынатын халықаралық сән фестивальдері маңызды оқиғаға айналады.
Стиль тарихы
Сән апталықтарының тарихы Еуропада 18-19 ғасырлар тоғысында пайда болған тәжірибеден бастау алады деп саналады. – сән үлгілерін жарыстарға, фестивальдерге және мерекелерге жіберу. Париждегі және Лондондағы сән дүкендерінің иелері алғашқылардың бірі болып ең жақсы тауарлардың үлгілерін киген әйелдер модельдерін ат жарыстарына, опера премьераларына және социалдар серуендеуге баратын Буа де Булонға жібере бастады. таңертең.
Бірақ 19 ғасырдың басындағы әлемдік сән әлі күнге дейін француз әсерімен және ағылшын инновацияларымен аздап сұйылтылған ұлттық және аймақтық сән болды. Бірақ 19 ғасырдың екінші жартысынан бастап процестер айтарлықтай жеделдеді. Worth үйінің негізін қалаушы Чарльз Фредерик Уорт жоғары сәннің әкелерінің бірі болып саналады. Ол киімге брендті көрсететін белгілерді тігу, киімнің барлық түрлерін бір уақытта жасау және сату идеясын ойлап тапты - бұған дейін белгілі бір гардероб заттарына мамандандырылған сән үйлері мен дүкендер. Ол 1868 жылы «Жоғары сән синдикатын» құрды, ол үшін «жоғары сән» тіркесін патенттеді. Оның идеясы өз клиенттеріне жылына төрт рет сән көрсетілімдерін өткізу болды.

Дәл Worth шоуларында сән үлгілері алғаш рет үлкен аудитория алдында подиумнан түсе бастады. Бұл ретте көрермендер өздеріне ұнаған үлгілерді таңдап, тігіншілікке салынған.
Басқа сән үйлері біртіндеп өз шоуларын ұйымдастыра бастады. Британдық сәнгер Люси Кристина Дафф-Гордонның шоулары 19-20 ғасырлар тоғысында өте танымал болды. Ал Поль Поаре өзінің сән көрсетілімін спектакльдерге ұқсас түрлі-түсті шоуларға айналдырды - оның 1911 жылғы «Мың екінші түн. «Парсы стиліндегі мереке» бүкіл әлемде күркіреді. Осылайша, 20-шы ғасырдың 20-30-шы жылдары «сән шоуы» әлеуметтік өмірдің де, сән индустриясының да, шығармашылық қызметтің де элементтерінің біріне айналды.


Сән апталары әлемді дүр сілкіндіреді
Бірақ сол кездегі сән дизайнерлері бір шоуға біріктіруге әрекет жасамады. 1943 жылы американдық журналист Элеонора Ламберт Нью-Йоркте «Баспасөз апталығын» ұйымдастырған кезде бәрі өзгерді, оның мақсаты жұртшылық пен сән журналдарының назарын американдық сән дизайнерлеріне аудару болды. Бұл Нью-Йорк апталығын сән апталықтарының біріншісі деп санауға болады, дегенмен 2001 жылға дейін ол әлі де «Баспасөз апталығы» деп аталды.

Оның жобасына «Сән апталығы» атауын АҚШ сән дүкендеріндегі итальяндық топтамаларды сатып алушы Джованни Баттиста Джоржини берді. 1951 жылы Флоренцияда ол Палаццо Питтиде бірқатар шоулар өткізді, бұл жыл итальяндық сән апталықтарының басы болып саналады. 1973 жылдан бері Парижде Worth Syndicate мұрагері FHCM ұйымдастырған Сән апталығы өткізіледі. Бұл Федерация мүшелері ғана қатысатын ең жабық сән апталығы. Қазір олардың саны 15, оның ішінде Chanel, Dior, Givenchy, Jean Paul Gotier, Maison Margiela және т.б. Шетелдік үйлер қонақ немесе корреспондент мүше ретінде қатыса алады.
Лондондық сән дизайнерлері кез келген синдикаттарға қарсылық білдіріп, тәуелсіздікке сүйеніп, 1984 жылы бас тартты - содан бері Лондон сән апталығы осы түрдегі ең жарқын мерекелердің бірі болды.
«Үлкен төрттік» сән апталығы осылай құрылды - Париж, Лондон, Милан және Нью-Йорк. Бірақ әлемнің қалған бөлігі көрермен болумен айналыспайды. Сән апталықтары көптеген қалаларда өткізіледі және бұл шоулардың кейбіреулері үлкен төрттікке қарағанда қызықты және жанды болып шығады, мұнда қатаң ережелер сәнгерлердің қиялын ішінара шектейді.


