Жергілікті ингредиенттерден орнықты тағам мәдениетіне дейін — Азия-Тынық мұхиты аймағының гастрономиясы 2025 жылы қарқынды өзгеріс әкелмек
Marriott International компаниясының «Тағам болашағы» атты есебінде Азия-Тынық мұхиты аймағы жаһандық гастрономиялық трендтерді қалыптастыруда маңызды рөл атқаратыны айтылған. 2023 жылы бұл аймақ әлемдік аспаздық туризм нарығының 37,8%-ын құраса, болжам бойынша, 2033 жылға қарай оның көлемі 6,2 триллион долларға жетпек. Бұл аймақтың бізде бар тағам тұтыну әдеттеріне тигізетін әсерін елемеу мүмкін емес. Гипержергілікті асханадан денсаулық сақтауға бағытталған мәзір мен жоғары технологиялық инновацияларға дейін — бұл аймақ шын мәнінде аспаздық өнерінің болашағын қалыптастырып жатыр.
Азия-Тынық мұхиты аймағының болашағын түсіндіру үшін біз тағамдар мен сусындарға, сондай-ақ аспаздық тәжірибеге деген көзқарасымызды өзгертетін 10 негізгі трендті бөліп көрсетуге тырыстық.

1. Азия-Тынық мұхиты аймағынан әлемге қарай
Қазіргі таңда Азия-Тынық мұхиты аймағы аспаздық экспорт саласының жаһандық көшбасшысына айналып келеді. Жапон эстетикасы француз тағамдарына ықпал етсе, корей дәмдерінің танымалдығы өсіп келеді, ал дәстүрлі үнді дәмдеуіштері батыс елдерінің аспаздық нормаларын өзгертіп жатыр. Осы қозғалыстың алдыңғы қатарында Есихиро Нарасава секілді маусымдық өнімдерге деген құрметімен ерекшеленіп, жапон ферментация әдістерін қолданатын, атақты шеф-аспаздар мен Францияда үш Мишлен жұлдызына ие болған алғашқы жапон шефі Кей Кобаяси тұр. Кобаяси жақында Жапонияға оралып, француз әдістерін жапон дәлдігімен үйлестіріп, Héritage by Kei Kobayashi ресторанын ашқан болатын.