Даниялық кәсіпкер әрі Vivino негізін қалаушы Хейни Захариассеннің шарап әлемін қалай өзгерткені туралы оқыңыз.
Бір кездері супермаркеттен шарап сатып алу нағыз стресс тудыратын жағдай еді. Қарапайым шарап сүйер қауым үшін түрлі-түсті жапсырмалар мен жұмбақ жазуларға толы бөтелкелердің алдында тұрып, дұрыс шешім қабылдау — қиынның қиыны болатын.
Әлемдегі ең ірі онлайн шарап дүкені және қолданбасы — Vivino негізін қалаушы Хейни Захариассен шарапты талғамай алудан шаршағанда, жағдай түбегейлі өзгерді. Дания жаңашылы шарап таңдау және одан ләззат алу тәжірибесін жаңа шын мәнінде жаңа жаққа бұрды.
Сингапурдағы Raffles City кешенінде орналасқан, алғашқы жаһандық флагмандық дүкенінің ашылуы аясында Tatler Dining басылымына берген сұхбатында, Хейни ерекше сәттерге арналған шарап бөтелкесін таңдауды оңай әрі байсалды тәжірибеге қалай айналдырғаны және офлайн ритейлге көшуге не түрткі болғаны туралы баяндайды.
Ерекше ойлауға тырыс
Vivino идеясы қалай пайда болғаны туралы сұраққа Захариассен былай деп жауап береді: «Шарапты құнына не жапсырмасына қарап алғаннан басқа, тиімді әдіс бар шығар деп ойладым». Әлемдік көлемі қазіргі таңда $330 миллиардтан асатын шарап индустриясы кертартпалығымен және күрделілігімен танымал. Алайда Захариассен нарыққа өзгеріс әкелуге болатынын сезген екен.
Vivino концепциясы қарапайым болғанымен, біршама ілгерішіл: кез келген шарап жапсырмасын сканерлеп не атауын енгізіп, оның дәмдік сипаттамасы, бағасы, қосымша арқылы сатып алу мүмкіндіктері және жаһандық шарап әуесқойлары қауымдастығының оған берген бағасы туралы ақпарат алуға болады. «Фильмдер, кітаптар, такси жүргізушілері — бәрінің өзіндік рейтингі бар, шарапқа да неге солай жасамасқа?» – деп ой бөліседі Хейни.